Friday, June 8, 2012

Sweet sangat ke Vanilla?

Aku sangat gilakan perisa vanilla. Everytime makan ice cream dengan ROCKERS sekalian, aku mesti grab yang berperisa Vanilla. Ramai yang tak minat vanilla tapi aku jumpa someone yang fanatic dengan vanilla.

Aduss! Aku teringat memori lama. Damn! Pakai baju purple. Haha yang tak boleh blahnya kantoi plak tu. Tapi memori tu segar di ingatan lah. Memang tak boleh nak lupakan saat pertama kali aku date dengan dia.
*ayat novel lar makcik

Seminggu before tu lagi dah ajak dia makan ice cream. Oh-so-sweet dia tanya my favourite colour. Aku bagitahu dia purple dan dia pun monster-pairing macam aku jugak. Hehe~ sesuai sangat kan??
*stail bapok yang selalu aku buat tu

Mr Superman, bila lagi nak makan ice cream dengan kau? Rindu lar moment tu. Jemput aku kat KLIA nanti. Makan BR kat sana jom.


No comments: