Friday, June 8, 2012

Mucuxx kau? Derp~ (26.5.2012)

It’s raining outside which reminds me a lot of one particular day. Maybe i was naive, i lost in your eyes, i never had the chance to sit next to you. Kan? Tapi siapa pernah kisah? Long distance relationship akan work out juga kalau kita pandai pertahankan relationship tu.
So here it is. Aku tak sangka kau DAYUS. Kau cakap dah serik bercinta. So aku rasa sangat TERKESIMA dengan STATEMENt kau. Aku fikir kau keluarkan statement tu disebabkan oleh aku. NAMUN, tak sangka ADA UDANG DI SEBALIK BATU. Ada playboy dalam semak. Kau nak tau siapakah lelaki melayu terakhir a.k.a playboy tu? Engkaulah wahai jejaka lagenda Malaya.
Dasar omong kosong dehh~ bicara aja bisa. Last last kau text lagi kan? Tak sangka kau ni jenis yang melayan. Kau layan je semua yang datang. Jangan bajet sangat lah. Kau tak tau ke apa yang sebenarnya berlaku. Kalau kau fikir aku seorang yang TERUK, fikirlah dua kali lagi. *eh. 2 kali je? Tak. Fikir banyak kali lagi. Jangan kau fikir disebabkan aku berkawan dengan non-muslims, aku pun boleh dikira sebagai non-muslims. Hey awak, walaupun aku ni bukannya PERFECT dari segi PERTUTURAN, TINGKAH LAKU dan PERGAULAN, tapi aku tak permainkan hati semua jejaka di Malaysia.
*aku tak bajet
Aku tak text dengan TIGA atau LEBIH lelaki dalam masa yang sama. Aku tak fikir yang aku sangat cantik. So that’s why aku tak pernah berpura-pura ayu di hadapan semua lelaki di nusantara ni. I am who I am. Memang semuanya antara kita dah lepas. Tapi aku nak kau tahu, kau lari dari mulut harimau tapi at last kau masuk dalam mulut singa. Eh wait. Whatever lah dengan peribahasa aku tu. Tapi aku bukan harimau and yes! Dia singa.
Aku memang TAK SEMPURNA.
*mucuxx is so not my type
Kau yang membaca terasa? Memang aku sedang berbicara tentang kau dari tadi, wahai wanita melayu TERAKHIR. Jangan marah la..




No comments: