Friday, June 22, 2012

bila kau dah dilahirkan sempurna :)

dalam banyak banyak tahun yang aku dah lalui, tahun ni lah yang paling banyak mencabar akal fikiran aku..

tahun ni lah aku mula kenal orang2 yang aku rasa amazing.. <3
tahun ni lah aku mula rapat dengan kawan2 yang awesome :)
tahun ni lah aku mula kenal erti kehidupan.. :)
* yang sebenar benarnya :P

aku yakin untuk teruskan kehidupan ni..
i've set my mind..
i wont turn back no matter what happen..
look forward and yes, i hope you'll join me..
it's life forever will be..

so expect the unexpected..
dan bila dah mencintai, jgan terlalu mengharap..
sebabnya, bila jatuh nanti, sakitnya rasa sampai ke tulang..
aku dah pernah rasa,,
jgan bagi aku rasa perkara yang sama buat kali ke dua..
aku tak sanggup..
hey Mr Superman, i like you :)

No comments: