Friday, June 8, 2012

Statement Gaya Artis (27.5.2012)

Ahakkss.. tidak puas lagi ke dengan apa yang berlaku?

Memang jawapannya tidak puas lagi dengan apa yang berlaku.
So aku nak post pasal aku!!! *bajet

Tak sebenarnya. Aku nak semua orang yang suka mengSTALK blog ni faham.
1. Blog adalah tempat aku meluahkan perasaan
2. Blog adalah media yang boleh diakses oleh semua
(INI STATEMENT)

Jadi bertepatan dengan itu, aku tak kisah jika ramai dari kalangan JUUU-NIEEEEE-YEEERRRSSS atau SENIORS yang baca blog ni. WALAU BAGAIMANAPUN, adalah TIDAK DIGALAKKAN sekiranya sebilangan daripada anda, anda dan anda anda di luar sana MEMBICARAKAN isi KANDUNGAN blog ini secara haram di kalangan rakan-rakan anda.
*haha tak ada lar..

Aku dengar banyak soalan- soalan maut yang berkeliaran kat luar sana. Yang paling best, soalan tersebut DIAJUKAN kepada adik aku. Antara soalan FAMOUS dan membuatkan aku ROLLING ON THE FLOOR LAUGHING a.k.a ROFL adalah :-
1. Suraiya couple ngan (/ˈdʒuː.ni.ə r / ) ke?
2. Suraiya pernah ada apa-apa dengan (/ˈsiː.ni.ə r / ) ke?

Bhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhaahha!!!
Apa kena dengan semua soalan-soalan maut ni?? Nampaknya ramai yang membuat TAFSIRAN melalui semua post aku. NAMUN, semuanya SALAH belaka.
Mengapa TERCENGANG? Adakah anda TERKEEZZZZUTTT dengan jawapan saya? Mengapa ye? Adakah anda telah lama membuat tafsiran sebegini rupa? Oh tidak. TIDAK sama sekali. So yeah, tak ada apa-apa di antara kami kami ye.. segala gambar yang di post dan segala post di blog ini merupakan luahan perasaan yang TIADA kena MENGENA dengan mana-mana pihak. So yes that’s it. Tapi aku tak pernah menghalang mana-mana pihak daripada terus-terusan membicarakan hal peribadi aku kat luar sana. Anyways, kalau ada apa-apa pertanyaan, sila ajukan kepada aku. Aku tak kisah sangat kalau nak menjawab soalan-soalan anda semua. Kalau aku terdesak sangat, pakai cara artis jawab soalan lah.
>i’m sorry. No comment< Awesome kan?

No comments: