Friday, June 8, 2012

Hot Cherry Red Slipper

Tadi kat majlis akad nikah tu, ada budak pakai slipper merah. Tapi aku tak rasa itu patut dipanggil slipper tapi point di sini ialah slipper dan dipakai kat kaki. Oh demmm serious sama ngan Mr Superman KB punya. Alahai mata aku terus beralih arah dan of course aku terus masuk dalam alam lain.

*terkenangkan masa lalu

Di hari kedua perkenalan aku dengan dia, di petang nan indah tu, aku tak ingat apa yang berlaku tapi aku n ROCKERS sekalian duduk kat tepi pokok ceri kat parking lot. Punya la excited aku bila nampak dia keluar dari pagar asrama lelaki and duduk melepak kat tepi kereta warden. Oh! Dan mata aku dan ROCKERS sekalian tertumpu pada slipper Nike merah dia yang sangat hot tu. Dari jauh sapa yang tak nampak tu memang dalam kategori buta okay. Ntah kenapa aku pun syok jugak. Since flipper aku warna hitam merah. Haha punya la bangga aku berjalan merentasi parking lot tu.
*bajet slipper colour sama .. nasib baik tak kena hentam dengan bola tampar.

So back to reality, aku rindu slipper merah kau Mr Superman.


No comments: