Friday, June 8, 2012

The letter M (28.5.2012)

2012 tahun terakhir persekolahan aku. Sedihnya nak tinggalkan ROCKERS sekalian. Sedih nak tinggalkan kawan-kawan yang lain. Tapi ada yang lebih sedih. Nak kena tinggalkan Mr Superman yang sorang ni. Lepas ni aku akan balik Sarawak. Hurm. Sedihnya. Jauhnya aku nak tinggalkan dia. Nak rentas Laut China Selatan lar.

Kau ingat dekat sangat ke? Tahun bila pulak lar aku nak jumpa dia. Oh risaunya aku. Dia dah lar hensem. Kalau muka macam pakcik cleaner tak pe lar. Tapi tak! Muka macam abang long taiko KL Drift tu. Apa ntah nama dia. Hensem lar weyy. Mana boleh main tinggal macam tu je. Kalau boleh nak cop kat dahi dia >PERMANENTLY RESERVED< Haha. Boleh pulak. Tapi ada aku kisah? Tak. *muka poyo Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Risau. Hah! Ambik kau. Dah tau banyak mana aku risau? Risau sangat ni. So orang lain kat luar sana tu tolong lar faham. Jangan nak pandai-pandai sentuh dia. To every girls out there, keep your hands off him. *takut tak dengan warning aku ni? Tapi sebenarnya aku just risau. WALAU BAGAIMANAPUN, aku yakin dengan dia. Dia setia. Kan Mr Superman KB? Saya yakin dengan awak.

No comments: